Često postavljena pitanja / FAQ
U online trgovini odabirete proizvod, boju i veličinu te ga klikom na gumb dodajete u svoju košaricu/kolica.
Klikom na košaricu/kolica bit ćete preusmjereni na stranicu s pregledom narudžbe. Tamo možete promijeniti količinu, izbrisati proizvod ili ako želite možete dodati novi povratkom na željenu rubriku.
Kada završite s odabirom proizvoda, prilikom pregledavanja košarice pritisnite gumb kreni na plaćanje, odaberite način dostave i plaćanja te ispunite sva obavezna polja. Nakon unosa svih podataka, kliknite na gumb da biste potvrdili narudžbu. Za nekoliko minuta primit ćete e-poštu s pregledom narudžbe na e-adresu koju ste naveli prilikom prijave.
Ne postoji minimalan iznos narudžbe.
U slučaju da ste već dovršili svoju narudžbu i želite nadodati, promijeniti ili otkazati istu, slobodno se javite na e-mail adresu: info@punakolica.hr
Za sva pitanja možete se obratiti na e-mail adresu: info@punakolica.hr ili na WhatsApp: 091/607-1096
Pouzećem (plaćanje gotovinom dostavljaču prilikom preuzimanja), virmanom/online bankarstvom, kartično, PAYPAL
DPD Croatia d.o.o.
Rok isporuke je 2-7 radnih dana od zaprimanja narudžbe (vikendi i praznici se ne računaju). Bez obzira na navedeno, zbog posebnih okolnosti, rok isporuke može biti produžen, o čemu će PUNA KOLICA posebno obavijestiti kupca.
DPD dostavlja na otoke i u manja mjesta prema definiranom rasporedu. Raspored dostave na otoke i u manja mjesta možeš pronaći ovdje:
https://www.dpd.com/hr/hr/slanje-paketa/slanje-unutar-hrvatske/
Za svaku narudžbu iznad 40 eura – dostava je besplatna.
Status svog paketa možeš provjeriti u svakom trenutku na DPD Croatia d.o.o. službenoj stranici.
https://www.dpd.com/hr/hr/primanje-paketa/parcel-tracking/
Broj pošiljke stiže u SMS poruci koju smo ti poslali kada je napravljen nalog za slanje.