Često postavljena pitanja / FAQ
Možete nas pronaći u Zagrebu, u našoj novoj poslovnici – Avenue Mall na prvom katu.
Radno vrijeme poslovnice:
⇒ Pon – Sub: 09:00 – 21:00
⇒ Ned: 10:00 – 21:00
Popis radnih nedjelja možete pogledati na sljedećem linku: https://radnenedjelje.com/trgovina/avenue-mall-zagreb/
U online trgovini odabirete proizvod, boju i veličinu te ga klikom na gumb dodajete u svoju košaricu/kolica.
Klikom na košaricu/kolica bit ćete preusmjereni na stranicu s pregledom narudžbe. Tamo možete promijeniti količinu, izbrisati proizvod ili ako želite možete dodati novi povratkom na željenu rubriku.
Kada završite s odabirom proizvoda, prilikom pregledavanja košarice pritisnite gumb kreni na plaćanje, odaberite način dostave i plaćanja te ispunite sva obavezna polja. Nakon unosa svih podataka, kliknite na gumb da biste potvrdili narudžbu. Za nekoliko minuta primit ćete e-poštu s pregledom narudžbe na e-adresu koju ste naveli prilikom prijave.
Ne postoji minimalan iznos narudžbe.
U slučaju da ste već dovršili svoju narudžbu i želite nadodati, promijeniti ili otkazati istu, slobodno se javite na e-mail adresu: info@punakolica.hr
Za sva pitanja možete se obratiti na e-mail adresu: info@punakolica.hr ili na WhatsApp: 091/607-1096
Da, možemo! Ako tražiš proizvod koji trenutno nije prikazan na našoj web stranici, slobodno nas kontaktiraj. Rado ćemo poslati upit našem dobavljaču kako bismo provjerili dostupnost željenog proizvoda. Nakon što dobijemo povratne informacije, obavijestit ćemo te o cijeni i očekivanom vremenu isporuke.
Na taj način ti možemo pomoći da nabaviš proizvode koji trenutno nisu u našoj online ponudi.
- Pouzećem (plaćanje gotovinom dostavljaču prilikom preuzimanja)
- Bankovna transakcija / Internet bankarstvom
- Kartično plaćanje
- PAYPAL
- DPD: 4,00 €
- GLS: 5,00 €
- BOX NOW: 2,99 €
.
Za svaku narudžbu iznad 40 eura – dostava je besplatna.
Rok isporuke je 2-7 radnih dana od zaprimanja narudžbe (vikendi i praznici se ne računaju). Bez obzira na navedeno, zbog posebnih okolnosti, rok isporuke može biti produžen, o čemu ćemo Vas posebno obavijestiti.
Paket će ti biti isporučen putem dostavne službe koju si odabrao prilikom narudžbe:
🚚 DPD
DPD dostavlja pakete na kućnu adresu ili poslovnu lokaciju. Također, dostavlja na otoke i u manja mjesta prema definiranom rasporedu.
🚚 GLS
GLS nudi dostavu na kućnu ili poslovnu adresu. Dostava je brza i pouzdana te uključuje obavijesti putem SMS-a/e-maila i mogućnost praćenja paketa putem njihove web-tracker usluge.
📦 BOX NOW
Ako si odabrao BOX NOW, paket će biti dostavljen u najbliži paketomat koji si odabrao tijekom narudžbe. Kada paket stigne, primit ćeš SMS s 6-znamenkastim PIN-om za preuzimanje. Paketomati su dostupni 24/7, omogućujući ti preuzimanje paketa u bilo koje vrijeme koje ti odgovara.
Ako nisi siguran koju si dostavnu opciju odabrao, provjeri potvrdu narudžbe ili nas kontaktiraj za dodatne informacije.
DPD dostavlja na otoke i u manja mjesta prema definiranom rasporedu. Raspored dostave na otoke i u manja mjesta možeš pronaći ovdje:
https://www.dpd.com/hr/hr/slanje-paketa/slanje-unutar-hrvatske/
BOX NOW trenutno ne dostavlja na otoke i u manja mjesta. Njihovi paketomati su postavljeni na ključnim točkama u gradovima i većim naseljima, omogućujući korisnicima preuzimanje i slanje paketa 24/7. Za više informacija o dostupnim lokacijama, posjetite:
Status svog paketa možeš provjeriti u svakom trenutku na službenim stranicama dostavnih službi:
DPD Croatia: Unesi broj pošiljke na: https://www.dpd.com/hr/hr/primanje-paketa/parcel-tracking/
GLS Croatia: Unesi broj za praćenje na: https://gls-group.eu/HR/hr/pracenje-posiljke
BOX NOW: Unesi broj za praćenje na: https://www.boxnow.hr/track
Da – putem njihovog FlexDelivery servisa ili putem linka u poruci, možeš zatražiti promjenu adrese, termina dostave, i sl.
Nakon što vaša narudžba bude spremna, primit ćete SMS s 6-znamenkastim PIN-om. Unesite taj PIN na odabranom BOX NOW paketomatu kako biste preuzeli svoj paket.
Vaš paket će biti dostupan za preuzimanje 96 sati (4 dana) nakon dostave. Ako ga ne preuzmete u tom roku, paket će biti vraćen u skladište.
Paketomati su postavljeni na više od 800 lokacija diljem Hrvatske, često ispred supermarketa, na parkiralištima, u trgovinama i na benzinskim postajama. Točnu lokaciju najbližeg paketomata možete pronaći na boxnow.hr.
Nažalost, nakon što je narudžba potvrđena, nije moguće promijeniti adresu dostave ili odabrani paketomat.
Ako ste odabrali plaćanje prilikom preuzimanja, primit ćete SMS s linkom za online plaćanje. Plaćanje je moguće isključivo putem kartice; gotovina i POS uređaji nisu podržani. Dodatna naknada za ovu uslugu iznosi 1,06 €.
Da, svaki paketomat je osiguran i pristup je moguć samo pomoću jedinstvenog PIN-a koji se šalje isključivo primatelju. Paketomati su također pokriveni osiguranjem, a svaka pošiljka je osigurana od oštećenja.